loading...

آخرین ارسال های انجمن

sina بازدید : 590 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (1)
سابسین وبسایتی برای دانلود انواع زیرنویس فیلم و سریال و موزیک ویدئو

یکی از پربازدیدترین و بزرگترین وبسایت های زیرنویس وبسایت subscene میباشد که امروزه نمونه فارسی شده آن را میتوان به وبسایت زیرنویس سابسین اشاره کرد.

وبسایت سابسین فارسی با منوی کاملا فارسی و رابط کاربری مرتب و با دسته  بندی زیرنویس ها توانسته به خوبی در میان کاربران به محبوبیت بالایی برسد.

یکی از امکانات مفید این وبسایت دسته بندی زیرنویس ها میباشد که به راحتی میتوانید کیفیت زیرنویس مورد نظر را یافته و به صورت رایگان دانلود نمایید.

همچنین آرشیو بزرگی از زیرنویس ها با زبان های مختلف یکجا در این وبسایت جمع شده اند که از این زبان ها میتوان به زیرنویس های فارسی و انگلیسی و فرانسوی و عربی و... اشاره کرد.

همچنین میتوانید فیلم و  سریال هایی که زیرنویس فارسی ندارند از صفحه مربوطه مشاهده نمایید و در صورت تمایل زیرنویس فیلم را ترجمه کرده و در وبسایت منتشر نمایید.

در لیست زیر نمونه فیلم های منتشر شده را میتوانید مشاهده نمایید.

 

زیرنویس فارسی Bad Boys For Life 2020

پسران بد تا ابد یا پسران بد برای زندگی یا پسران بد 3، فیلمی در سبک اکشن کمدی سومین قسمت در سری فیلم‌های پسران بد با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و جو پانتولیانو است. تمرکز قسمت جدید بر روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعت خطرناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد…

 

زیرنویس فصل 5 سریال Better Call Saul

بهتره با سال تماس بگیری یا بزنگید به سال (به انگلیسی: Better Call Saul) نام یک سریال ساخته شبکه amc آمریکا است که در رابطه با سریال قبلی همین شبکه، برکینگ بد است و پخش آن از ۸ فوریه ۲۰۱۵ در شبکه ای‌ام‌سی آغاز شد. این سریال تلویزیونی توسط وینس گیلیگان و پیتر گولد خلق شده‌است. گیلیگان خالق سریال برکینگ بد نیز بوده‌است. بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی باب ادنکیرک است. ادنکیرک در نقش یک وکیل تبه‌کار به اسم جیمز مک‌گیل است که بعدها به سال گودمن تغییر نام می‌دهد، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. وی پیش‌تر در سریال تلویزیونی برکینگ بد نیز نقش همین وکیل تبه‌کار (سال گودمن) را بازی کرده بود که در آنجا به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این سریال مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و شش سال پیش از ملاقات او با «والتر وایت» در برکینگ بد است. البته قسمت‌هایی از آینده (ماجراهایی که برای وی بعد از اتمام رابطه‌اش با والتر وایت در برکنیگ بد اتفاق افتاد) نیز به نمایش در می‌آید. مشابه برکینگ بد، داستان این سریال نیز در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا اتفاق می‌افتد.

تاکنون چهار فصل ۱۰ قسمتی از این سریال به روی آنتن رفته‌است. قسمت اول این سریال با داشتن بیش از ۴٫۴ میلیون بیننده توانست به عنوان یکی از بهترین قسمت‌های اول یک سریال تلویزیونی، رکوردی در تاریخ شبکه‌های کابلی آمریکا به نام خود ثبت نماید.

 

زیرنویس فیلم American Pie 1999

داستان پای آمریکایی ، درباره چهار دوست دبیرستانی است به نام جیم لونشتاین ، کریس اوز ، کوین مایرز و پاول فینچ است که هنوز باکره هستند. آن ها می خواهند تا پایان دبیرستان و قبل از ورود به دانشگاه باید باکره بودن خود را از بین ببرند و در تلاش هستند به هر روشی این کار را انجام دهند. برای ایجاد انگیزه در خود ، آن ها با هم پیمانی بسته اند. استیو استیفلر از دیگر دوستان آن ها هست که دیگر باکره نیست و می خواهد آن ها را راهنمایی کند.

 

فیلمی در ژانر کمدی است که در سال 1999 ساخته شده و محصول کشور آمریکا می باشد. کارگردانان این فیلم پل ویتز “Paul Weitz” و کریس ویتز “Chris Weitz” هستند. این فیلم در تاریخ 9 جولای 1999 از کمپانی Universal Pictures پخش گردید. این فیلم تقریبا 95 دقیقه می باشد. از دیگر آثار امریکن پای می توان به فیلم American Pie 2 2001 نام برد. این فیلم توانسته در سال 2000 نامزد 22 جایزه شود که از آن ها برنده 9 جایزه هم گشته است.

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری

  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی

    سرعت لود سایت برای شما چگونه است؟

    کدهای اختصاصی

    قالب بیان بلاگ تست کد آنلاین کد پرده خوش آمد گویی کد آهنگ کد تغییر پس زمینه وبلاگ شکلک های کامنت گذاری کد نوار پیشرفت کد تبلیغات متنی کد فال کلیکی ساخت کد موزیک آنلاین ساخت کد پاپ آپ کد استایل عکس اموزش افزایش بازدید قالب 404 کد قالب آفلاین کد تبادل پاپ آپ کد افزایش بازدید کد ساعت

    نامبرمکس ، بهترین وبسایت برای خرید شماره مجازی ارزان با کیفیت بالا و دارای نماد اعتماد الکترونیک با پشتیبانی قوی و همیشه آنلاین